Nowoczesne rowery elektryczne
Rowery elektryczne swoją budową nie różnią się znacznie od tradycyjnych rowerów o klasycznym napędzie. W nowoczesnych modelach elektryczny mechanizm wspierający jazdę w rowerze jest lekki, daje duże zasięgi i ładuje się go szybko. Sprawdzamy, jak wyglądają i jak jeździ się nowoczesnymi rowerami elektrycznymi!
Nowoczesne rowery elektryczne kraków: lekkie i szybkie
Elektryczne wspomaganie jazdy jest dodatkiem w budowie roweru, który w dzisiejszych czasach nie powoduje już tak znaczącego przyrostu wagi roweru jak w starszych modelach. Rower, którym poruszając się dostajemy dodatek energetyczny pochodzący z akumulatorka to doskonały sposób na osiąganie dłuższych dystansów. Zwykle modele tego typu kupowane są przez osoby, które regularnie przejeżdżają kilkudziesięciokilometrowe dystanse: wówczas na ostatnim odcinku konieczne bywa wspomaganie elektryczne. Chętnie też są nabywane przez osoby starsze.Dodatkowo elektryczne rowery kraków są przydatne, gdy poruszamy się po trudnym terenie. Podjazd pod uciążliwą górkę, czy długotrwałe jednostajne wjeżdżanie na górę o niskim spadku, gdy mamy w bagażniku ciężkie zakupy staje się prostsze, gdy mamy do dyspozycji rowery elektryczne.
Rower elektryczny a motorower
Rowery elektryczne kraków mają tradycyjny łańcuch, pedały, kierownicę, hamulce. Co ważne: e-rower to nie motorower. Oznacza to, że rower elektryczny nigdy nie jeździ sam. Elektryczne wspomaganie jazdy w rowerze oznacza tylko, że podczas pedałowania mamy łatwiej, ale nie możemy mówić tutaj o całkowitym zrezygnowaniu z wysiłku. Aby wyobrazić sobie, o ile łatwiej mamy podczas pedałowania, możemy uznać, że siła ta równa się jednej dodatkowej osobie. Czyli pedałując ze wspomaganiem elektrycznym w rowerze z silniczkiem o mocy 250 W (taka jest standardowa moc w nowoczesnych elektrykach), czujemy się, jakbyśmy jechali w tandemie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie rowery elektryczne kraków – AGASPORT
Nowoczesne rowery elektryczne – koszt ładowania baterii i zasięgi
W nowoczesnych modelach na kierownicy znajduje się wyświetlacz, dzięki któremu możemy zarządzać całym systemem i monitorować poziom zużycia baterii. Pod siodełkiem znajduje się bateria. Dzięki nowoczesnym technologiom, osiąga ona niewielkie rozmiary. Ładuje się w dwie lub trzy godziny. Warto dodać, że nowoczesne baterie do rowerów są niezwykle tanie w użyciu. Koszt pełnego naładowania baterii to około czterdzieści groszy. Zasięg standardowej baterii wynosi od 40 do 110 kilometrów (wiele zależy od jakość podłoża, warunków atmosferycznych oraz tego, jak ukształtowany jest teren i jaka jest waga samego rowerzysty).