Opakowania w służbie marki!
Eleganckie opakowanie jest tak samo ważne jak to, co wewnątrz pudełka. Wiedzą o tym osoby prywatne, coraz częściej przekonują się o tym także właściciele firm z różnorodnych branż. Ozdobne opakowania czy torby były dotychczas wykorzystywane do przekazywania materiałów promocyjnych. Obecnie firmy idą krok dalej: ozdobne opakowanie przeznaczone jest również dla klientów. Dzięki temu każdy kupujący może poczuć się wyjątkowo!
Ozdobne torby i opakowania w branży odzieżowej
Najszybciej o mocy pięknego opakowania przekonały się firmy odzieżowe oferujące sprzedaż ubrań poprzez internet, drogą wysyłkową. Zamawiając produkt kupujący otrzymuje odpowiednio zabezpieczoną paczkę, w której wnętrzu znajduje sygnowaną logiem marki torbę lub papier ozdobny. Odpakowując taką przesyłkę możemy poczuć się, jakbyśmy odpakowywali prezent! Firmy dbają o to, aby papier ozdobiony był logiem firmy.
Wiele firm dba o to, aby opakowanie (np. torebka) było wytrzymałe. W tym celu torebki posiadają wzmocnione dno oraz uchwyty. Dzięki temu torebka może zostać wykorzystana wielokrotnie – takie gadżety warto mieć pod ręką w domu! Opakowania tworzone są najczęściej z laminowanego papieru – laminowanie wzmacnia strukturę i sprawia, że tworzywo to jest mniej podatne na uszkodzenia.
Moda na ekologię!
Opakowania i torby tworzone są z różnorodnych materiałów, jednak zdecydowanym faworytem ostatnich miesięcy jest… papier pochodzący z recyklingu! To rozwiązanie doskonale wpływa na odbiór marki, szczególnie u osób, którym nie jest obojętny los przyrody. Czy zwykłe, papierowe pudełko może być atrakcyjne dla kupującego? Oczywiście, że tak – istotne jest jednak ego ozdobienie. Niewielkie firmy stawiają na oryginalność. W tym celu zamawiają pieczątki z logiem marki. Pudełka stemplowane ręcznie zyskują ciekawy wygląd.
Źródło: induplo.pl.