Jak przedstawiać swoją ofertę? Organizacja konferencji
Od lat marketingowcy i specjaliści od PR szukają niezawodnych sposobów na to, aby jak najlepiej promować swoje produkty oraz informować o ich zaletach. Na nic jednak dobra reklama w sieci czy w telewizji, jeśli potencjalny klient i sieć dystrybucji nie dowiedzą się niczego więcej o oferowanych markach czy rozwiązaniach. Najlepszym pomysłem jest więc zaproszenie przedstawicieli mediów, potencjalnych odbiorców oraz dystrybutorów na specjalnie organizowane eventy czy konferencje. Jak je zorganizować?
Sale konferencyjne w hotelach
Podstawą jest znalezienie odpowiedniego miejsca. W przypadku firm stacjonujących blisko stolicy dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z ofert hoteli. Jak wynająć hotel na konferencję w Warszawie? Konieczne jest znalezienie obiektu posiadającego przynajmniej jedną salę konferencyjną, wyposażoną w zestawy audiowizualne i wszelkie niezbędne elementy, takie jak stoły, krzesła, elektrycznie zasuwane rolety. Oczywiście na specjalne życzenie klientów hotele mogą uzupełnić wyposażenie pomieszczenia o konkretne przedmioty -warto mieć ze sobą taką listę podczas wstępnych rozmów. Warto również przed konferencją samodzielnie skontrolować stan Sali i określić czy wyposażenie oraz oświetlenie jest wystarczające.
Podczas planowania konferencji konieczne jest zapewnienie swoim gościom poczęstunku oraz ciepłych napojów. Jeśli konferencja trwa kilka godzin takie rozwiązanie będzie niezwykle miło widziane. W organizacji cateringu z pewnością pomogą nam osoby zatrudnione w hotelu – zazwyczaj catering przygotowywany jest na miejscu. Możemy poprosić także o zatrudnienie pomocy w postaci kelnerów czy hostess.
Na kilka tygodni przed konferencją warto również zadbać o stworzenie odpowiednich materiałów reklamowych oraz zaproszeń dla najważniejszych gości.