PROGRAM HOTELOWY WSPÓŁPRACUJĄCY Z BOOKING.COM
Z punktu widzenia turysty ten tytułowy serwis to praktycznie same korzyści: wygodny w obsłudze, można rezerwować o dowolnej porze, w wielu przypadkach można wszystko odwołać bezpłatnie… Dla hotelarza booking.com również się opłaca, przede wszystkim ze względu na możliwość dotarcia do wielu nowych klientów. Żeby wykorzystać maksimum potencjału takiej współpracy, przyda się program hotelowy zintegrowany z tym serwisem.
Bez strachu o extranet dzięki NFHotel
Kluczowa w tym wszystkim kwestia jest taka, żeby nie zrobić dwóch pokrywających się rezerwacji, z którymi potem nie bardzo jest co zrobić. Duże obłożenie, ostatni wolny pokój, jakiś szczęśliwiec dodzwonił się na recepcję i już cieszy się na miły pobyt, a tutaj recepcjonista minutę po zapisaniu klienta widzi w panelu na bookingu, że ktoś właśnie dokonał rezerwacji online. A gdyby w obiekcie działał NFHotel i wbudowany do systemu channel manager, taka sytuacja nie miałaby prawa zaistnieć.
Po prostu ręczne uzupełnianie wszystkich danych w extranecie i na grafiku zajmuje nieporównywalnie więcej czasu, niż wtedy kiedy za takie zadania dedykowany program hotelowy. Człowiek musi się naklikać, wklepać trochę literek na klawiaturę, natomiast z takim channel managerem nawet nie ma po co logować się do extranetu. Wszystko wysyła się automatycznie – a z NFHotel tak szybko, jak w żadnym innym programie.